Asset Management System

Asset management system i skyen - Digital og mobil drift i servicevirksomheder – Asset management system med overblik

Asset management systemet hjælper dig med optimering af opgaver og kvalitetsstyring - med Microbizz får du et hurtigt og nemt overblik over kvalitetsstyring, dokumentation, ordrebestilling, materielstyring - med et asset management system får du i det hele taget overblik over processer og opgaver, der styrker din virksomhed.

Når planlægningen af opgaver i asset management systemet optimeres og automatiseres, frigives der ressourcer (skjulte penge), som I kan bruge på det, der skaber værdi for jer nemlig jeres kerneforretning – din kunde kan mærke, at der er styr på forretningen, kunden kan følge med i alle dokumenter, som du giver adgang til via extranettet, hvilket giver tryghed for alle parter.

Asset management systemet bliver tilpasset din servicevirksomhed alt efter behov, vi fokuserer på, om det er er en virksomhed, der servicere enheder ude i marken, eller om man ønsker at styre materiel m.m. Du får ikke bare et standard system, du får et system tilpasset dine opgaver.

Vi ved, at kvalitetsstyring og dokumentation af processer og opgaver er et krav fra mange virksomheder, når de kigger på et asset management system, herunder blandt andet KS-skemaer, certifikater og dokumentation af SLA-aftaler, som er et must for alle servicevirksomheder – derfor er det en del af den samlede pakke fra starten af - i systemet kan du selv oprette skabeloner som passer til dine arbejdsopgaver.

Asset Management Moduler

  • CRM / salg – overblik over salg, salgsmøder, leads, mål og resultater.
  • Materiel / udstyr – fysisk placering overblik og optimering – håndtering af service og vedligeholdelse af udstyr og lovpligtigt eftersyn
  • HR – sikre de rigtige medarbejdere til de rette opgaver, arbejdsplaner, styring af certifikater m.m
  • Drift – planlægning af gentagne service opgaver
  • Administration – styr ressurserne, komplet overblik over timer og vareforbrug, styring af timelønnede og underleverandører
  • Ledelse – rapporter trækkes hurtigt og nemt på tværs af organisationen
  • Kvalitet – opgaver kan nemt oprettes alt efter behov og opgave
  • Udstyr – Planlægning og tracking af udstyr og anlæg
  • Dataopsamling – indsamling af data og realtime overblik

Mere information?

Kontakt os gerne hvis du ønsker yderligere information - Ring på 40863400 eller send en mail på info@innomize.dk