Field service

Augmented Reality / Remote Video support i field service

En af de udfordringer man står med ved field service opgaver er, hvordan man kan forberede sig på på det uventede.

Som servicetekniker modtager man ofte en fejlmelding med begrænset information, og man sendes afsted på en opgave for at inspicere og løse problemet.

Serviceteknikeren ankommer til stedet og opdager måske, at han mangler det rigtige udstyr til at løse problemet, hvilket resulterer i endnu et besøg og dermed forsinkelse i at løse problemet.

Med en AR-løsning kan disse almindelige problemer forhindres. Ved at diagnosticere opgaven på fjernafstand - sikrer teknikeren sig information om, hvad opgaven går ud på samt hvilket udstyr han skal have medbringe. På den måde spares der tid hos kunden, kvaliteten øges og gentagne besøg elimineres.
 

   

Fordele

Øget kundetilfredshed

Sikrer at kunderne får den hjælp, de har brug for med det samme

Forbedring af førstegangs fixrate

Ikke bruge tid på at gætte sig frem til en løsning - nu ved du hvad opgaven går ud på og ved hjælp af eksterne eksperter, bliver du alt færdig med din opgave

Øge udførsel af opgaver

Teknikere kan løse problemer fra kontoret - hvilket betyder de når flere support og serviceopkald

Reducering af omkostninger

Reducer vedligeholdelsesomkostningerne uden at gå på kompromis med servicen - spar tid på landevejen, benzin, slidtage på bil
 

Hvilke opgaver kan du bruge Remote Video Support til?

Inspektioner

Fjernsupport for at kunne planlægge vedligeholdelse, godkende nuværende tilstand eller bare for at vide, hvilket udstyr din operatør skal medbringe på besøg.

Kunde support

Når en kunde ringer for at rapportere et problem, kan din kundesupport øjeblikkeligt oprette forbindelse visuelt for at foretage en bedre vurdering og dokumentere problemet.

Vedligeholdelse

Når noget holder op med at fungere eller der er fundet et nedbrud på enhed eller anlæg, kan du fjerntilslutte din operatør for at guide kunden til at løse problemet.

Del viden

Når du laver en reparation, er det nogle gange nødvendigt at få hjælp eller en second opinion fra en kollega. Med Remote Guidance kan du øjeblikkeligt oprette forbindelse for at få visuel assistance.
 

  

Vil du videre?

Kontakt os allerede i dag på telefon 40 86 34 00 eller på mail info@innomize.dk,
hvis du vil høre mere om, hvad Innomize kan tilbyde jeres virksomhed.

preload spinner