Fjernsupport system

Et fjernsupport system giver dine teknikere og servicefolk mulighed for hurtig support fra en mere erfaren tekniker via effektiv video support - og kan samtidig bruges til at give dine kunder support!

Del virtuel ekspertise ved hjælp af AR (Augmented Reality) & AI (Artificial Intelligence)

  
Ny AI funktion  
Tale-til-tale oversætter med +44 sprog

Vi fjerner sproglige barrierer: Tal på dit sprog, naturligvis.

Din samtalepartner vil modtage en nøjagtig stemmeoversættelse på det sprog, du vælger.

Du taler dansk
og din kunde taler sit eget sprog!

Med den nye AI funktion i remote support softwaren er det nu muligt at kommunikere på hvert sit sprog.

Tovejsoversættelse med +44 tilgængelige sprog, i lyd og med undertekster.

Understøtter flere brugere, vælg blot dit originalsprog og output sprog.
  

  BESTIL EN GRATIS PRØVELICENS  

Det perfekte fjernsupport værktøj til dine teknikere og servicefolk i marken

Dine servicefolk er ikke længere alene - via deres smartphone, tablet eller smartglasses kan de modtage remote support ved hjælp af AR (Augmented Reality) & AI (Artificial Intelligence).

Servicemedarbejderne kan altid få øjeblikkelig support fra eksperter uanset deres geografiske placering.

Giv teknikerne de rigtige værktøjer, og du vil reducere behovet for at ansætte flere medarbejdere!

Fordele ved fjernsupport systemet

  • Spar tid og penge
    Reducér nedetid og øg effektiviteten
  • Optimér produktiviteten
    Få hurtige og præcise løsninger på dine udfordringer
  • Styrk sikkerheden
    Minimér risikoen for ulykker og skader
  • Øg kundetilfredsheden
    Tilbyd enestående support og service
  • Fjern sprogbarrieren
    Undgå dyre og besværlige misforståelser

  

  BESTIL EN ONLINE DEMO  

Nemt at dele video

Serviceteknikeren deler alt hvad han ser (via videostreaming) med ekspert hjælp fra kontoret – og eksperten hjælper med at finde frem til den rigtige løsning.

Det betyder nu, at kunden får udført sin service uanset serviceteknikerens kompetanceniveau – dermed øges fixraten.

Der kan tages snapshots, video, zoomes ind på problemet og eksperten på kontoret kan ved hjælp af de mange værktøjer i systemet guide og supportere serviceteknikeren samtidig med, at han kan dokumentere alt.

Hurtig og effektiv service - med store besparelser på kørsel

Et fjernsupport system – betyder hurtigere service til kunden! Der spares tid og kørsel ved at serviceteknikeren ikke skal tilbage på kontoret for at få hjælp, ligesom det heller ikke er nødvendigt, at der sendes en ekstra servicemedarbejder afsted.

Mange anvendelsesområder

Remote support løsningen er idéel til support, sparring, oplæring, træning, reparationer, inspektioner, reklamationer - samt i mange andre situationer.

Fjernsupport systemet kan også bruges til support direkte til dine kunder

Stigende kundeforventninger, stigende udstyrskompleksitet og mangel på kvalifikationer er blot nogle af de områder, som giver udfordringer for de fleste virksomheder.

Med vores fjernsupport løsning, har du mulighed for at skabe innovative tilgange til dine kunder – dine kunder behøver ikke at vente på, at du får sendt en tekniker afsted – med vores Agumented Reality system som understøttes af AI kan du koble op til din kunde med det samme og guide ham igennem opgaven.

Den hurtige og professionelle hjælp vil øge kundens oppetid,  tilfredshed og loyalitet.

Ved at du på nogle opgaver kan undgå at sende en tekniker afsted og dermed sparer unødig kørsel og tid – giver det en økonomisk gevinst, en markant hurtigere service og samtidig en CO2 besparelse.

    

Kom i gang med den nye og innovative løsning – med fjernsupport systemet transformerer vi din måde at arbejde med support.

   

Kontakt os allerede i dag på telefon 40 86 34 00 eller på mail info@innomize.dk hvis du vil høre mere om, hvordan din virksomhed kan bruge et fjernsupport system.

  

  BESTIL EN ONLINE DEMO  

Fordele for din virksomhed & kunder

  • Få mest muligt ud af dine specialteknikere ved at tilbyde fjernassistance.
  • Giv teknikerne de rigtige værktøjer, og du vil reducere behovet for at ansætte flere medarbejdere
  • Reducerer omkostninger til rejser
  • Reducerer tid på landevejen
  • Øger din fixrate
  • Reducerer tid på fjernsupport
  • Øger oppetiderne hos kunderne
  • Øger kundetilfredsheden
  • Øger effektiviteten hos teknikerne
  • Nye forretningsmodeller i AfterSales og kundeservice
  • Reducerer CO2 forbrug og klimaaftryk

Fordele for dine medarbejdere

  • Giver tryghed når man altid kan få hjælp på en opgave
  • Mindre stress ved at man kan nå opgaverne
  • Ved at fjerndiagnosticere opgaver – kan serviceteknikeren selv bestemme, om kunden skal hjælpes på fjernafstand eller have et fysisk besøg
  • Kan hjælpe kunder med det samme, hvilket øger oppetid hos kunden og tilfredshed hos teknikeren
  • Altid agere som ekspert, uanset hvilken opgave man er ude på
  • Altid adgang til viden på serviceopgaver
  • Hurtigere dokumentation af opgaver
  • Øger sikkerheden uanset hvor i verden man befinder sig og agere som ekspert
  • De aldrende serviceteknikere kan hjælpe den næste generation hurtigere og træne dem i opgaver på fjernafstand

 

 

Kontakt os for mere info vedr. fjernsupport løsninger!

Kontakt os allerede i dag på telefon 40 86 34 00 eller på mail info@innomize.dk
  

preload spinner