Aftersales

Aftersales øger din omsætning, øger din indtjening og skaber flere loyale kunder. 

Aftersales service og self service øger din omsætning, øger din indtjening og skaber flere loyale kunder!

Kundetilfredshed

Kundetilfredshed er direkte proportional med servicehastigheden og dine muligheder for at skabe ekstra forretning. Derfor er lydhørhed og aktualitet meget vigtig for din succes - og for din kundes succes.
 

Hurtig effekt ved aftersales

Med aftersales vil du opnå en hurtig og effektiv effekt ved at implementere det hos eksisterende kunder – ved nye kunder, står du nu ”bare” meget bedre og stærkere over for dine konkurrenter.

Løsninger som en service

Ofte vil indsatsen for ekstra salg føles som anmassende hos de fleste kunder – men med aftersales tilbyder du nu løsninger som en service og ikke som et salg.

  

Aftersales fokusområder

  • Udkørende service og teknikere
    Sikre kunden løbende vedligehold
  • Modernisering af eksisterende udstyr
    Opgradering og re-konfiguration af anlæg
  • Reservedele
    Salg af dele til anlæg
  • Forbyggende vedligeholdelse
    IoT og AI – proaktiv og forudsige
  • Embedded Engineer
    Dedikeret ekspert program
  • Uddannelse
    Produktionsanlæg
    Håndtering af produktion
  • Digital service
    Arbejd med data
  • Fjernsupport
    Minimer rejsetid, spare tid og penge
  • Teknisk revision
    Evaluer processer og optimeringsforslag
  • Optimering af dele
    Lager, forbedring styring
  • Dropshipping
    Varer du aldrig ser
Start din aftersales rejse her

Kontakt os allerede i dag på telefon 40 86 34 00 eller på mail info@innomize.dk hvis du vil høre mere om, hvordan din virksomhed kan få mere succes med aftersales løsninger og digitalisering.