Aftersales
Aftersales øger din omsætning, øger din indtjening og skaber flere loyale kunder.
Aftersales service og self service øger din omsætning, øger din indtjening og skaber flere loyale kunder!
Kundetilfredshed
Kundetilfredshed er direkte proportional med servicehastigheden og dine muligheder for at skabe ekstra forretning. Derfor er lydhørhed og aktualitet meget vigtig for din succes - og for din kundes succes.
Hurtig effekt ved aftersales
Med aftersales vil du opnå en hurtig og effektiv effekt ved at implementere det hos eksisterende kunder – ved nye kunder, står du nu ”bare” meget bedre og stærkere over for dine konkurrenter.
Løsninger som en service
Ofte vil indsatsen for ekstra salg føles som anmasende hos de fleste kunder – men med aftersales tilbyder du nu løsninger som en service og ikke som et salg.
Aftersales fokusområder
- Udkørende service og teknikere
Sikre kunden løbende vedligehold - Modernisering af eksisterende udstyr
Opgradering og re-konfiguration af anlæg - Reservedele
Salg af dele til anlæg - Forbyggende vedligeholdelse
IoT og AI – proaktiv og forudsige - Embedded Engineer
Dedikeret ekspert program - Uddannelse
Produktionsanlæg
Håndtering af produktion
- Digital service
Arbejd med data - Fjernsupport
Minimer rejsetid, spare tid og penge - Teknisk revision
Evaluer processer og optimeringsforslag - Optimering af dele
Lager, forbedring styring - Dropshipping
Varer du aldrig ser
Start din aftersales rejse her
Kontakt os allerede i dag på telefon 40 86 34 00 eller på mail info@innomize.dk hvis du vil høre mere om, hvordan din virksomhed kan få mere succes med aftersales løsninger og digitalisering.

