Aftersales

Vi tilbyder en omfattende ”end-to-end” portefølje af Aftersales løsninger, som øger din omsætning, øger din indtjening og skaber flere loyale kunder!

Skab en ny kultur i din virksomhed med fokus på Aftersales!

     
Kundetilfredshed

Kundetilfredsheden er direkte proportional med servicehastigheden og dine muligheder for at skabe ekstra forretning.

Derfor er lydhørhed og aktualitet meget vigtig for din succes - og for din kundes succes.

Hurtig effekt ved Innomize Aftersales koncept

Med Innomize Aftersales koncept vil du opnå en hurtig og målbar effekt ved at implementere det hos eksisterende kunder - og ved nye kunder står du nu "bare" meget bedre og stærkere over for dine konkurrenter..

Aftersales løsninger som en service

Ofte vil indsatsen for ekstra salg føles som anmasende hos de fleste kunder - men med Aftersales konceptet tilbyder du nu løsninger som en service og ikke som et salg.

  

KONTAKT OS FOR INFO OM AFTERSALES KONCEPTET

Følgende områder indgår i Innomize Aftersales konceptet

Den specifikke kombination af Aftersales tjenester, som passer til netop din virksomhed, afhænger af jeres produkter, målgruppe og virksomhedens konkurrencemæssige fordele

Preservice

  • Forebyggende vedligeholdelse   
    Planlagte vedligeholdelsesopgaver og vedligeholdelsesopgaver for at forhindre fejl og nedbrud.
  • Teknisk dokumentation   
    Brugervejledninger, fejlfindingsskemaer og andre ressourcer for at hjælpe kunderme med at bruge og vedligeholde produkterne.
  • Garantier   
    Løfter om at reparere eller udskifte defekte produkter

Hands-on service

  • Teknisk support   
    Telefonisk eller online support til at hjælpe kunderne med at løse problemer
  • Reparationer   
    Reparation af defekte produkter på stedet eller på et servicecenter
  • Udskiftning   
    Udskiftning af defekte produkter med nye

Self-Service

  • Vidensbase   
    En online samling af artikler og vejledninger, der hjælper kunderne med at løse almindelige problemer
  • Fejlfindingsværktøjer   
    Online værktøjer, der hjælper kunderne med at diagnosticere og løse problemer
  • Forum og communities   
    Online fora, hvor kunderne kan stille spørgsmål og få hjælp fra andre brugere eller virksomhedens supportteam

Hybrid Aftersales

  • Augmented reality (AR)   
    AR-teknologi, der kan bruges til at guide kunderne gennem fejlfindingsprocessen
  • Internet of Things (IoT)   
    IoT-enheder, der kan indsamle data om produktets ydeevne og sende dem til virksomheden til analyse
  • Chatbots   
    Automatiserede chatbots, der kan besvare enkle spørgsmål og yde grundlæggende support

Andre områder

  • Uddannelse og træning   
    Uddannelse af kunderne i at bruge og vedligeholde produkterne
  • Tilpasning og integration   
    Tilpasning af produkter til specifikke kundekrav eller integration af dem med kundens eksisterende systemer
  • Reservedelslogistik   
    Sikring af hurtig og nem adgang til reservedele

Højere konkurrencefordel

Konkurrence er en realitet for at drive forretning, og en virksomhed, der også leverer en enestående service, kan ikke kopieres eller konkurreres med.

At skabe bedre kundeservice er en effektiv måde at engagere kunderne længere og etablere loyale kunder til bæredygtig vækst.

Efterhånden som flere og flere virksomheder begynder at tage denne tilgang, vil du tabe terræn, hvis du ikke yder en solid kundeservice.

Når kunder føler sig værdsat, vil de ofte også sprede det gode ord om din virksomhed til deres netværk, hvilket giver din virksomheden endnu en konkurrencefordel.  

Øget salg og overskud 

Selvom din virksomhed skal investere mere i serviceaktiviteter, såsom de digitale løsnninger og onboarding af medarbejderne, så vil I meget hurtigt omdanne denne udgift til et profitcenter bl.a. ved følgende:

  • Øget fixrate
  • Reduceret supporttid
  • Øget salg af serviceydelser og reservedele
  • Maksimeret udnyttelse af nuværende medarbejderstab
  • Besparelser på transport
  • Besparelser på rejser

Kom i gang med Innomize   
Aftersales løsningerne

Vores portefølje af Aftersales løsninger er designet til at engagere dine medarbejdere - samt til at give hurtig og effektiv kommunikation plus deling af viden til dine kunder.

Vores løsninger omfatter alle stadier i hele AfterSales processen.

Vi arbejder tæt sammen med dig gennem hele rejsen og udnytter vores ekspertise og erfaring til at levere målbar værdi.

Kom i gang med de nye og innovative Aftersales løsninger, som kan integreres på tværs i din organisation

Kontakt os allerede i dag på telefon (+45) 40 86 34 00 eller på mail info@innomize.dk hvis du vil høre mere om, hvordan din virksomhed kan arbejde med innovatiove Aftersales løsninger.

KONTAKT OS FOR INFO OM AFTERSALES KONCEPTET

 

Kontakt os for mere info vedr. Innomize Aftersales koncept!

Kontakt os allerede i dag på telefon (+45) 40 86 34 00 eller på mail info@innomize.dk   
  

preload spinner