Aftersales
Vi tilbyder en omfattende ”end-to-end” portefølje af Aftersales løsninger, som øger din omsætning, øger din indtjening og skaber flere loyale kunder!
Skab en ny kultur i din virksomhed med fokus på Aftersales!
Kundetilfredshed
Kundetilfredsheden er direkte proportional med servicehastigheden og dine muligheder for at skabe ekstra forretning.
Derfor er lydhørhed og aktualitet meget vigtig for din succes - og for din kundes succes.
Hurtig effekt ved Innomize Aftersales koncept
Med Innomize Aftersales koncept vil du opnå en hurtig og målbar effekt ved at implementere det hos eksisterende kunder - og ved nye kunder står du nu "bare" meget bedre og stærkere over for dine konkurrenter..
Aftersales løsninger som en service
Ofte vil indsatsen for ekstra salg føles som anmasende hos de fleste kunder - men med Aftersales konceptet tilbyder du nu løsninger som en service og ikke som et salg.
Følgende områder indgår i Innomize Aftersales konceptet
Den specifikke kombination af Aftersales tjenester, som passer til netop din virksomhed, afhænger af jeres produkter, målgruppe og virksomhedens konkurrencemæssige fordele
Preservice
- Forebyggende vedligeholdelse
Planlagte vedligeholdelsesopgaver og vedligeholdelsesopgaver for at forhindre fejl og nedbrud. - Teknisk dokumentation
Brugervejledninger, fejlfindingsskemaer og andre ressourcer for at hjælpe kunderme med at bruge og vedligeholde produkterne. - Garantier
Løfter om at reparere eller udskifte defekte produkter
Hands-on service
- Teknisk support
Telefonisk eller online support til at hjælpe kunderne med at løse problemer - Reparationer
Reparation af defekte produkter på stedet eller på et servicecenter - Udskiftning
Udskiftning af defekte produkter med nye
Self-Service
- Vidensbase
En online samling af artikler og vejledninger, der hjælper kunderne med at løse almindelige problemer - Fejlfindingsværktøjer
Online værktøjer, der hjælper kunderne med at diagnosticere og løse problemer - Forum og communities
Online fora, hvor kunderne kan stille spørgsmål og få hjælp fra andre brugere eller virksomhedens supportteam
Hybrid Aftersales
- Augmented reality (AR)
AR-teknologi, der kan bruges til at guide kunderne gennem fejlfindingsprocessen - Internet of Things (IoT)
IoT-enheder, der kan indsamle data om produktets ydeevne og sende dem til virksomheden til analyse - Chatbots
Automatiserede chatbots, der kan besvare enkle spørgsmål og yde grundlæggende support
Andre områder
- Uddannelse og træning
Uddannelse af kunderne i at bruge og vedligeholde produkterne - Tilpasning og integration
Tilpasning af produkter til specifikke kundekrav eller integration af dem med kundens eksisterende systemer - Reservedelslogistik
Sikring af hurtig og nem adgang til reservedele
Højere konkurrencefordel
Konkurrence er en realitet for at drive forretning, og en virksomhed, der også leverer en enestående service, kan ikke kopieres eller konkurreres med.
At skabe bedre kundeservice er en effektiv måde at engagere kunderne længere og etablere loyale kunder til bæredygtig vækst.
Efterhånden som flere og flere virksomheder begynder at tage denne tilgang, vil du tabe terræn, hvis du ikke yder en solid kundeservice.
Når kunder føler sig værdsat, vil de ofte også sprede det gode ord om din virksomhed til deres netværk, hvilket giver din virksomheden endnu en konkurrencefordel.
Øget salg og overskud
Selvom din virksomhed skal investere mere i serviceaktiviteter, såsom de digitale løsnninger og onboarding af medarbejderne, så vil I meget hurtigt omdanne denne udgift til et profitcenter bl.a. ved følgende:
- Øget fixrate
- Reduceret supporttid
- Øget salg af serviceydelser og reservedele
- Maksimeret udnyttelse af nuværende medarbejderstab
- Besparelser på transport
- Besparelser på rejser
Kom i gang med Innomize
Aftersales løsningerne
Vores portefølje af Aftersales løsninger er designet til at engagere dine medarbejdere - samt til at give hurtig og effektiv kommunikation plus deling af viden til dine kunder.
Vores løsninger omfatter alle stadier i hele AfterSales processen.
Vi arbejder tæt sammen med dig gennem hele rejsen og udnytter vores ekspertise og erfaring til at levere målbar værdi.
Kom i gang med de nye og innovative Aftersales løsninger, som kan integreres på tværs i din organisation
Kontakt os allerede i dag på telefon (+45) 40 86 34 00 eller på mail info@innomize.dk hvis du vil høre mere om, hvordan din virksomhed kan arbejde med innovatiove Aftersales løsninger.
Kontakt os for mere info vedr. Innomize Aftersales koncept!
Kontakt os allerede i dag på telefon (+45) 40 86 34 00 eller på mail info@innomize.dk