WORKSHOP: Gratis 2 timers workshop - Innovativ service

Oprettet d.

WORKSHOP: Gratis 2 timers workshop - Innovativ service

Hvad gør FRONTLØBERNE for at udvikle deres serviceforretning?

Med denne workshop sætter Innomize fokus på, hvordan dine serviceydelser kan være med til at ØGE indtjeningen og FORBEDRE konkurrenceevnen!

I løbet af workshoppen får du et indblik i Innomize Servicecheck metoden, som du har mulighed for at bruge i din virksomhed.
  
  


  

Hvor finder workshoppen sted?

Vi kommer ud til jeres virksomhed og afholder workshoppen

Hvem skal deltage?

Vi anbefaler, at der deltager 3-6 deltagere, som omfatter virksomhedsleder, salgsleder og servicefolk.

Hvad koster det?

Denne 2 timers workshop er gratis for din virksomhed.  

Hvorfor skal du afsætte 2 timer til workshoppen?

I løbet af de to timer arbejder vi målrettet med din virksomhed
og giver dig idéer og svar på disse spørgsmål:
   

  • Hvordan tjener du mere på hver eneste ordre?
  • Hvordan kan du sælge mere service?
  • Hvordan du kan målrette din service?
  • Hvordan kan du skabe loyale kunder?
  • Hvordan kan du spare penge på dine service ressourcer?

   

Datoer

  • Tirsdag, den 8. oktober 2019 - Booket
  • Torsdag, den 10. oktober 2019 - Booket
  • Onsdag, den 16. oktober 2019 - Booket
  • Torsdag, den 17. oktober 2019 - Booket
  • Tirsdag, den 22. oktober 2019 - Booket
  • Onsdag, den 23. oktober 2019 - Booket
  • Fredag, den 25. oktober 2019 - Booket

 

Betingelser

Den 2 timers workshop er gratis, men hvis vi går forgæves på den aftalte dag, så bliver I faktureret et no-show gebyr på kr. 850,- excl. moms.

Fremtiden...

Er ikke at sælge produkter, det er at sælge service – for at stå stærkere på markedet, skal du tilføre dine produkter en service.

  

Hvis du ønsker at følge med markedet og få succes, skal du ikke ”bare” være en montør eller installatørvirksomhed – du skal sælge viden, som er guld værd for dine kunder - hør hvordan du deler ud af din viden.

Hvad hjælper vi med?

Vi hjælper virksomheder med at levere en enestående serviceoplevelse.

  

Enestående service og support er ikke kun en markedsdifferentiering - det er en afgørende faktor i købsbeslutningen fra mange indkøbere. Kunderne køber ikke længere bare et produkt, de køber en løsning, der imødekommer et behov eller leverer et specifikt forretningsresultat.

  

Vi hjælper også med at sikre, at jeres løsninger fungerer og at de giver det ønskede resultat.

  

Kunder køber ikke længere et produkt, de køber adgang til produktet via servicen – de fleste køber eksempelvis ikke en musik CD, de køber sig adgang til en musiktjeneste.

  

Kundevurderinger er en vigtig ting hos potentielle kunder, og kernen i mange dårlige anmeldelser er en mangelfuld kundeoplevelse - nogle af de største grunde til, at virksomheder ikke leverer det, de har lovet af service, inkluderer almindelige serviceproblemer.

Hvor langt er du - og hvor moden er din service?

Ønsker du at forstå modenheden af din serviceorganisation? Er du en "udviklende" organisation, eller er du på "innovationsstadiet"? 

   

Workshoppen giver dig en introduktion til Innomize Servicecheck og en indikation af, hvor du skal sætte ind - samt hvor du skal forbedre dig. Innomize tilbyder en 2 timers gratis workshop på din lokation, hvor servicefolk, salgsfolk, ledelsen kan få et overordnet overblik over, hvad det vil sige at få succes med service.

  
Ring gerne hvis du ønsker at høre mere om workshoppen eller om vores Servicecheck koncept på +45 40 86 34 00