Servicecheck rapport

Du skal være logget ind for at kunne lave bestillinger


Servicecheck rapport

På workshoppen tager vi en temperaturmåling på workflowet i virksomheden, og vi gennemgår 12 forskellige fokuspunkter, som alle medarbejdere bidrager til.

Denne pakke kæder alle undersøgelserne sammen og giver det fulde overblik. Et af de vigtigste punkter i pakken er sammenligningen mellem medarbejdernes syn på virksomhedens parametre sammenlignet med kundernes syn på de samme ting.
Sammenligningen giver ofte stof til eftertanke & udvikling

Du får bl.a. dette

  • Det ultimative overblik over relevante fokuspunkter
  • Info om hvordan du kan forbedre din service overfor dine kunder
  • Info om hvordan du kan optimere dine arbejdsgange og gøre virksomheden mere attraktiv for medarbejdere
  • Idéer til udvidelse af eksisterende service & til nye services
  • Et vigtigt redskab til udvikling af eksisterende services og til udvikling af nye

Tid som du/I skal sætte af

  • Du/I skal ikke selv bruge tid på denne pakke